اصول طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار شیک و مدرن خبرآنلاین
انتشار: مرداد 15، 1399
بروزرسانی: 25 آذر 1404

اصول طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار شیک و مدرن خبرآنلاین

اصول طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار شیک و مدرن خبرآنلاین

علاوه بر زیبایی و نظم و شیک بودن این محیط، نوع چیدمان وسایل باید به گونه ای باشد تا مدیر مجموعه بتواند بر سایر بخش ها نظارت داشته باشد. این مساله مخصوصا در محیط های بدون اتاق که میز مدیر در فاصله کم با سایر کارکنان قرار گرفته است دارای اهمیت می باشد. پس بهتر است برای طراحی داخلی دفتر کار کوچک از ترفندهایی استفاده کرد که بتوان از فضا به صورت بهینه استفاده کرد. یکی از این ترفندها در دکوراسیون اتاق کار کوچک طراحی قفسه و شلف های توکار است. در حال حاضر انواع مختلفی از سبک های دکوراسیون داخلی وجود دارند؛ اما دکوراسیون دفترکار مدرن جزو پر طرفدارترین مدل ها محسوب می شود. اصولا تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای اجرای دکوراسیون دفتر کار مدرن خیلی ساده انتخاب می شود.

  • به همین دلیل دکوراسیون املاک شما در واقع برند شما و یک سرمایه گذاری حرفه ای برای آینده شما است.
  • زاویه پشتی و کف صندلی باید تقریبا 100 درجه بوده و همچنین جهت احساس راحتی افراد، ارتفاع پشتی صندلی می بایست 64 سانتی متر باشد.
  • رنگ از عناصر تاثیرگذار در محیط کاری هستند که می توانند باعث تمرکز یا عدم تمرکز شما در محیط کاری شوند.
  • به همین دلیل کم کم روی روحیه همه تأثیر منفی دارد و باعث کاهش بهره وری می شود.
  • پیش از اینکه به بررسی نحوه طراحی و دکوراسیون دفتر کار مدیریت بپردازیم، انواع دکوراسیون های رایج در دفتر مدیریت را معرفی می کنیم.

شاید تصور کنید این سبک به جهت سادگی و شفافیت بالا، نمی تواند منزلت مدیر را به خوبی انعکاس دهد. با استفاده از نکاتی که در این مقاله به آن ها پرداخته شد می توانید دفتر کاری بی عیب و نقص را طراحی کنید. با استفاده از ایده های معرفی شده در این مقاله و یا ایده های نابی که به ذهن خودتان می رسد می توانید در کنار زیبایی فضا، کارایی را نیز به مشتریان خود ارائه دهید. اگر در پی آن هستید که فضایی مدرن در محیط کار خود ایجاد کنید و درعین حال محدودیتی در تقسیم بندی دفتر ایجاد نشده و محیطی اجتماعی در اداره وجود داشته باشد می توانید از پارتیشن بندی شیشه ای استفاده کنید.

دکوراسیون خانه 60 متری، فرازنه با امید خانه آرایی می کند!

پارتیشن اداری مزایای زیادی دارد و این نوع چیدمان اداری، مورد استقبال شرکت های بیشتری قرار دارد زیرا از یک روش بسیار موثر برای سازماندهی فضای اداری استفاده می کنند. با استفاده از تقسیم پارتیشن های اداری، کارکنان می توانند حریم خصوصی خاصی داشته باشند و در عین حال می توانند به خوبی با همکاران، همکاری کنند. همچنین با استفاده از پارتیشن های اداری راه های مختلفی برای نظم دادن به صندلی ها وجود دارد.

۵- اهمیت دیوایدرها در محیط کار

البته در انتخاب میزهای بزرگ باید به ابعاد اتاق توجه داشته باشید؛ اگر در دفتر کوچکی فعالیت دارید، بهتر است به سراغ میزهای کوچکتر بروید. برای تکمیل دکوراسیون دفتر کار مدیریت نیاز به تجهیزات و وسایل مختلفی دارید. همچنین عمل به بعضی ایده ها برای نحوه چیدمان این وسایل کمکتان می کند تا محیط کارتان را شیک و زیبا طراحی کنید. با توجه به دلایلی که پیش تر برای شما ذکر کردیم طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن از اهمیت بالایی در حفظ تمرکز و روحیه کارمندان و جلب مشتری دارد.

جالب است بدانید شواهدی وجود دارند که نشان می دهند گل در محل کار استفاده مفیدی دارد. به عنوان مثال، تحقیقات نشان می دهد که گل ها می توانند تاثیر مثبتی بر خلق و خوی کارکنان داشته باشند و نگاه کردن به گل ها در واقع می تواند ما را شادتر کنند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد گل ها همچنین می توانند به کاهش استرس در محل کار و کاهش فشار خون کمک کنند و آن ها را به یک مکمل بسیار شگفت انگیز برای هر دفتر اداری تبدیل کند. تزیین دفتر کار کوچک با گل ها و گیاهان روند جذابیت محیط را دو برابر می کند. قرار دادن میز و صندلی کارمندان در کنار هم جذابیت محیط کار را بیشتر می کند. برای این کار باید تمام عناصری که مزاحم تمرکز شما روی انجام کار است را حذف کنید.